Annons:
Etikettridning
Läst 894 ggr
Indriz
2/7/14, 9:19 AM

Ridskador intervju

Hej alla!

Jag ska göra ett radioprogram om ridsporten, med vinkling mot de skador som vi ryttare stöter på. Programmet och intervjun är en del av min utbildning och kommer därför inte att sändas, utan det är bara min lärare som kommer att lyssna på den. Det finns möjlighet att skicka in den till P4 om du som intervjuperson skulle godkänna det.

Jag letar efter någon som är sugen på att ställa upp och prata om en olycka som ni själva varit med om. Utan att vara för morbid, så vill jag tillägga att en svårare olycka är mer önskvärd, än att bara ha trillat av och rest sig upp direkt.

Intervjun i sig kommer att handla om både olyckan/olyckorna samt vad det fick för konsekvenser efteråt och hur du ser på ridningen idag.

Om det är någon som är intresserad så är det bara att skriva på tråden eller skicka ett meddelande till mig. Kom även gärna med frågor om ni har några.

Hoppas verkligen någon vill ställa upp. Tack på förhand!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

Annons:
[NellieLavec]
2/7/14, 10:53 AM
#1

Jag kan ställa upp om du behöver någon :)

Indriz
2/7/14, 11:15 AM
#2

Underbart! Vet inte riktigt vad du bor, men jag är belägen i Kalmar. Är du belägen på annan ort så blir det en telefonintervju :)

Det är till mitt radioprogram så du kommer bli intervjuad av någon av reportrarna på vår redaktion. De är alla väldigt lugna och trevliga - har du några frågor så är det bara att fråga. Det är heller ingen live-intervju så säger du fel eller vill ta om någon fråga så fixas det också! Programmet är nästa vecka så du kommer bli kontaktad mellan den 14/2-18/2. Skulle gärna ta ett mobilnummer om du har, så kan vi smsa om exakt tid ju närmare vi kommer - Det måste ju fungera för dig också!

Tack på förhand!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

Upp till toppen
Annons: