Annons:
Etikettövrigt
Läst 1260 ggr
strong.ale
2014-01-25 20:54

Hööks

Kan man skicka tillbaka till hööks ifall man beställer ifrån nätet?

Annons:
Em--ma
2014-01-25 20:58
#1

60 dagars ångerrätt

Du har alltid 60 dagars bytesrätt/ångerrätt på samtliga varor och för enklare hantering rekommenderar vi att du uppvisar kvitto/faktura. Tiden för ångerrätten räknas från det att du mottagit varan.

När varan returneras och ångerrätten utnyttjas kan detta bara ske om varan returneras i samma skick och mängd som när du mottog den. Du får naturligtvis packa upp varan och prova den.

(OBS! Täcken och andra varor måste vara rena och torra för att kunna hanteras.)

En vara som du köpt på postorder eller på Internet kan du även byta i någon av våra butiker, eller tvärt om. Lämnar du en ny order i samband med byte uttages ingen frakt/expeditionsavgift.

När du utnyttjar ångerrätten på enskild vara betalar vi tillbaka varans köpeskilling, du betalar returfrakten. Utnyttjar du ångerrätten på hela ordern betalar vi tillbaka hela köpe­skillingen, frakt-/expeditionsavgift samt ev. övriga avgifter, men du betalar returfrakten.

För enklare hantering rekommenderar vi att du bifogar returnotan (baksidan av följesedeln) och ange orsaken till returen. Byten kan ta upp till 3 veckor.

OBS: Outlösta varor debiteras med 150,-.
Returadress:
Hööks Hästsport AB
501 77 Borås (134)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Tusen
2014-01-25 21:35
strong.ale
2014-01-28 09:54
#3

Ni som har beställt här ifrån hur lång tid har det tagit

Em--ma
2014-01-28 13:38
#4

Menar du att få grejorna? Jag beställde för något år sen och säger aldrig igen! Dem flesta grejorna kom 3-4 dagar efter jag beställt men dem sista grejorna kom 3-4 MÅNADER efteråt och då var det en vanlig hink o lite andra små saker som inte är ""ovanliga". Blev lagom glad

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Upp till toppen
Annons: