Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 3120 ggr
jonnaponny21
1/22/14, 3:45 PM

Heartland

Hej! Nu är det såhär att jag söker heartland filmer, om du har skriv gärna en kommentar. Sen om ni vet vad heartland är och har sett den så kanske du kan svara på några fråger. 1: finns det svenskt tal att köpa? 2: det finns 7 sesonger är det den sista? 3: vad tycker du inte skulle hänt i heartland? 4: tycker du amy och ty skulle gifta säg i verkligheten? Svara gärna.. tack på förhand!

Annons:
CelsiusT
1/22/14, 5:08 PM
#1

1: Än har serien bara sänts i Kanada så vad jag vet finns inget svenskt tal. Tror inte ens det finns med svensk text än, om inte någon privat översatt, men jag har inte hittat någon.

2: Som det ser ut nu så har det bara kommit 7 säsonger. Det ska tydligen finnas 25 böcker, själv hann jag inte komma särskilt långt utan har väl bara läst en 7-8st. Så jag vet inte vad som händer sen. Och det var dessutom längesedan jag läste böckerna så har inte koll på hur det är med böckerna/säsongerna. Kanske att det kan komma någon mer, den 7e säsongen kom väl förra året i september/november (om jag inte minns fel?), så det lär väl dröja isf om det kommer ytterliggare en säsong.

Sen finns det ju även en film, 'A heartland christmas' heter den väl tror jag.

Medarbetare på westernridning.ifokus

jonnaponny21
1/22/14, 9:48 PM
#2

Skulle ni även kunna svara på denna fråga. Om du kan;-) 1: finns det något bra ställe att se på alla dom här videosarna (ist för att leta runt på yt för varje film)

FjantYoda
1/25/14, 3:22 PM
#3

Det visas med svensk text på hästkanalen Horse1, kostar 49 kronor i månaden och går att beställa via telia och annars går det att se via nätet och via appar till surfplattor och mobil, däremot så är det bara på tredje säsongen än

https://www.instagram.com/aros_yoda/

jonnaponny21
1/26/14, 12:11 AM
#4

On man ska se på mobil surfplatta behlver man ej betala då?

FjantYoda
1/26/14, 12:24 AM
#5

Jo man måste betala 49 kronor i månaden och då får man en användare som man loggar in på, precis som med netflix, viaplay å liknande

https://www.instagram.com/aros_yoda/

jonnaponny21
1/26/14, 4:32 PM
#6

Okej, tack för tipset ska verkligen kolla på det mer!

Annons:
jonnaponny21
1/28/14, 6:21 PM
#7

Hej en fråga, vars köper man heartland?

Caroline L
1/28/14, 7:03 PM
#8

#7 Säsong 2 och 3 finns att köpa på cdon.com Glad


jonnaponny21
1/28/14, 8:02 PM
#9

#8 Okej tack!

jonnaponny21
1/28/14, 9:19 PM
#10

Hej! Jag har letat Heartland filmer nu, och sökt efter bästa pris och det jag kom ftam till var ebay det är ju olika för olika videos men säsong 1,2 kostar 143 och säsong 3 kostar 150. Dom andra säsongerna ligger också runt det priset. Bara ett tips för er som söker Heartland filmer!

CelsiusT
1/30/14, 9:25 AM
#11

Är dom på ebay med svensk text?

Medarbetare på westernridning.ifokus

jonnaponny21
1/30/14, 11:18 PM
#12

#11 Nej=\ tyvärr. som sagts det går bara att se med svensk text på horse1. Och dom fyra första episoderna får man om man är medlem i penygrirl på svensk text, men det har nog gått ut. Men jag har inte kollat nå noga om det finns nå svensk text så ej omöjligt, fannas flera heartland filmer där.

[Indexs]
2/4/14, 1:54 PM
#13

Om du vill se alla säsonger gratis men då utan text så finns det en sida som går att se både filmer och serier på, superbra och man ser även när nästa avsnitt kommer ut :) http://www.free-tv-video-online.me/

Det är bara att söka på heartland i sökrutan och välja alternativet som det står (CA) efter :) Lycka till!

Annons:
[MaalinFriberg]
5/14/15, 5:19 PM
#14

#0 Finns 8 säsonger, men bara till säsong 4 på Horse1. Om 6 dagar börjar dom spela in säsong 9 :D

Upp till toppen
Annons: