Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1058 ggr
Gobac
12/13/13, 11:10 PM

Dina rosetter

Hur förvarar ni era rosetter? Och hur brukar ni göra när ni tar kort på era ponnyer/hästar med alla sina rosetter man fått under tävlingssäsongen?

Visa gärna med bilder!

Annons:
[EmmiieErixon]
12/14/13, 1:32 AM
#1

Jag packade in mina i en glasbruk och fyllde med vadd så de syntes bra :) bara för att katten inte skulle komma åt dem dock kan de bli lite skrynkliga men jag plattade ut dem med plattången så va de som nya igen haha :D

Gullan_J
12/14/13, 10:49 AM
#2

Hänger upp mina med dubbelhäftande tejp. Ju "bättre" rosett, gulblå=bäst och sen ju lägre placering desto längre ner hänger rosetten. Har mina i min sadelkammare på en tom vägg.

-Bättre ökänd än okänd

niare
12/14/13, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

har mina i en glasburk :) har dock inte så många kanske 15 stycken, inte tävlat så mkt ^^ men glasburken är stor så kommer rymma många mer :)

PogoPedagog
12/14/13, 12:47 PM
#4

Jag hade jättemånga från ponnytiden. Tävlade mycket o red ofta clearrounder. Nu har jag slängt dem:P Tyckte inte de var något att spara men om jag får nya åker de nog upp i stallet.

[EmmiieErixon]
12/14/13, 12:52 PM
#5

Gud skulle aldrig kasta mina har från när jag bara va en lite plutt med min första ponny…vilka minnen man får tillbaka av dem gud för värdefulla rent minnesmässigt för att kasta 😊

Gobac
12/14/13, 6:45 PM
#6

#1 Har du inte bilder på det? Låter riktigt snyggt!

Annons:
[EmmiieErixon]
12/14/13, 8:22 PM
#7

Nej jag har tyvärr inte det men testa annars ta en stor burk och börja pilla lite så blir det nog bra :)

Upp till toppen
Annons: