Annons:
Etikettannonstorget
Läst 2012 ggr
Sarah
2013-12-09 11:11

Medryttare till litet sto sökes i Rimbo.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker efter en medryttare till mitt lilla sto. Magica (e Daytona) är ett 4-årigt halvblod på ca 150 cm. Jag har två hästar och känner att jag har svårt att orka hålla igång båda helt. 

Jag tränar regelbundet dressyr för Brigitta Wanatowski och söker efter en liten vuxen medryttare som vill träna en del och kanske tävla lite. Jag är ointresserad/ lite rädd för hoppning, så det vore kul om min medryttare ville hobbyhoppa lite (och rida ut såklart). 

Magica är trevlig att rida och väldigt arbetsvillig då man gör rätt. Hon är jättekänslig och det är viktigt att du har en mjuk hand. (Jag vill att du tränar så att hon fortsätter vara så känslig :)) Hon har en del motor utan att bli hetsig. Hon kan dock ha en del humör i perioder. 

Stallet ligger några km utanför Rimbo och bil behövs. Vill ha hjälp 2 dagar i veckan. Jag har transport och kan hjälpa till att köra till träningar och tävlingar om det behövs. 

Hittade ingen träningsbild tyvärr, men en liten bild på henne då hon är sommartjock :) 

/Sarah

Annons:
Sarah
2013-12-09 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Enda träningsbilden jag hittade, inridning som 3-åring.

Sarah
2013-12-09 11:17
#2

Jag vill inte ha pengar, utan jag vill att man tränar (och betalar det såklart) samt mockar och fixar de dagar man är dar.

A
2023-04-14 00:03
#3

#0: Hej!

Det skulle inte vara så att du fortfarande söker medryttare? Lite sent ute men tänkte att jag kunde fråga ändå.

Mvh Alice

EquusCaty
2023-04-14 09:58
#4

Lite sent? Tråden är från 2013


"Ingen kan allt, men alla kan något

1000% hästtjej du hittar mig i stallet :D

//Lisa
Amira💗
Nebo Rooney💕
Bränntomts Lydia💘

THE HUNGER GAMES🔝🔛💯

Upp till toppen
Annons: