Annons:
Etikettannonstorget
Läst 11861 ggr
Maja
2013-10-24 15:33

Hästannonser: Säljes

Istället för att ha massa trådar om hästar som är till salu så tänkte jag att vi samlar alla hästar i en tråd istället!

Du postar helt enkelt ett inlägg om din saluhäst (med lite information, kanske en bild, kontaktuppgifter med mera). OBS! En häst per inlägg! Har du flera hästar till salu får du lägga dem i olika inlägg

Det blir mycket lättare för dig som söker häst! Du behöver bara gå igenom en tråd istället för att leta bland massa andra.

Vänligen håll tråden ren från kommentarer. Undrar ni något får ni kontakta försäljaren via PM eller de kontaktuppgifter som uppges i annonstexten.

Har du sålt din häst eller vill ta bort annonsen av en annan anledning? Kontakta någon av oss som arbetar på sajten.

  • Redigerat 2020-09-10 20:08 av Herveaux
Annons:
Spiritinthesky
2013-10-24 21:48
#1

Åh så kul!! Då kan jag starta med att jag har ett D-ponny sto född 2006 till salu pga ryttarbrist. En tuff och energisk ponny som söker en likasinnad ryttare. Endast startad upp till LB pga ryttarbristen, men har helt klart kapaciteten att hoppa de höga klasserna!! Har både scoop och gång, och mycket vacker att se på. Vänligen skicka pm eller ett mail vid fler frågor.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Denna kommentar har tagits bort.
WornOut
2013-11-13 09:26
#3

c-ponny ca 136-137 till salu. valack, blir nu fem till årsskiftet. kanontrevlig ponny som garanterat kan gå hur långt som helst i vilken disciplin man än väljer. hoppad några pay n jumper 70 cm och tränad på fasta hinder upp till drygt 80cm. älskar att hoppa och gör det med fin teknik! snäll i all hantering. lasta, sko, duscha mm. helt trafiksäker. verkligen värd att kolla på!!

starfredberg
2013-11-21 18:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vallack född 2000 e: Eloge 140 cm hög. Tävlat upp till och med nationell dressyr med vinster och placeringar upp till och med reg LA. Tävlad i år bland stor hästar i msv C och la båda starter över 60%. Otroligt fin ponny med utstrålning och steg. Hoppar bra med fin taxering och teknik men passar bäst för dressyren. Snäll att, klippa,lasta, sko och bada. Kan ridas ut både själv och i grupp utan problem
Hel och fräsch ponny som är värd att ses

FEI dressyr, LA hopp

Maila: Lilla_Askan@hotmail.com eller ring  0708582312

Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur

susanne-s
2013-11-28 22:29
#5

Var finns dessa hästar?
Jag tycker också att det är intressant med ett ca eller minipris så man vet om hästen är i den prisklassen man letar.
Är det till besvär om säljaren skriver här om hästen blir såld.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Spiritinthesky
2013-11-29 13:25
#6

#5 kan uppdatera med att min finns i Växjö och kostar 50 000 kr. Kan disk till rätt hem.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Annons:
examynia
2013-11-30 11:09
#7

min häst ligger ute för 27000:- inkl sadel å lite annan utrustning finns utanför oskarshamn, å pris kan självklart disskuteras.

jag kan även tänka mig att lämna honom på prov en kortare tid innan köp om man vill känna på honom på hemmaplan lite.. man får givetvis komma fler gånger å provrida åxå=)

starfredberg
2013-12-02 19:20
#8

Min finns i Södermanland och kostar 80000:- Ev prov innan köp är möjligt

Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur

740tjejen
2013-12-22 20:52
#9

Tänkte kolla intresset på min dam. Hon är världens härligaste ponny/häst. Dock ingen nybörjarhäst.
Trivs bäst på lösdrift och få komma ut på långa härliga rundor i naturen. Pigg och nyfiken.
Trafikvan, van vid tåg. Rids genom samhällen utan problem.
All hennes utrustning så som, täcke, grimma träns och sadel (western) medföljer. Säljes för 20000.- eller bytes mot Islandshäst. (inriden och lätt utbildad) Hon finns i Dalsland.  Mer info vid pm

WornOut
2013-12-23 18:53
#10

min ponny står i västmanland och är tillsalu för 40000. dock diskuterbart vid rätt hem! :)

niare
2014-02-06 14:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

vacker liten häst,

vi säljer han som skogsmulle  då vi inte vet om han håller för hård träning då han är stel ibland,men kan bli bättre med kiropraktik mm,men kan även hålla för mer, en chansning helt enkelt som är värd att ta, har gått turridning och på ridskola innan och funkat bra men även där han gått med fel utrustning och blivit stel, pigg och vaken men inte dum,  väldigt kärvänlig och kan ridas med eller utan sällskap. stallets drömhäst enligt många,

säljes pga av ändrade familjeförhållanden :(. vaccinerad, pass och försäkrad i 30 liv. går framskodd , van vid all trafik som bussar, bilar mm.

155 cm och viktbärande men bär upp längre ryttare bra 

korsning arab/halvblod vallack på 11 år.

pris 10.000 finns utanför trollhättan

[Linnea04]
2014-09-28 16:12
#12

Söker en ponny som är superbillig! En c-ponny! Snälla!!!!!

WornOut
2014-10-20 14:46
#13

#12 Du får nog vara lite mer specifik vad för häst du söker. Ålder? Ras? Ska användas till?

Annons:
WornOut
2015-03-27 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=881276

Valack på ca 160cm.
Helt okomplicerad i både ridning och hantering.
Trevliga gångarter och tycker det är kul att hoppa. Varit ute på pay n jump och även hoppat terräng!

Carronella1
2015-04-12 10:36
#15

Hej alla hästägare!

Är ni inte helt säkra på om du verkligen vill sälja din häst, maila då mig. Jag söker en häst eller ponny som jag skulle kunna bli medryttare på. 

Jag finns i Stockholm och vill helst då att eran häst/ponny finns i Sollentuna eller Upplands Väsby. 

Jag har ridit i ca 7-8 år och kan t.ex skänkelvikningar, bramdelsvändingar, bakdelsvändingar och mycket mycket mer.

Jag är van med allt från riktigt stor häst till liten liten ponny. Jag rider allt från riktigt busig till riktigt cool lugn. Jag har också en hel del islandshästvana.

Jag är ca 160 lång och väger runt 45 kg.

Om jag låter intressant för din/eran ponny/häst så kontakta gärna mig via mail: 

daniellahoff@hotmail.se

Hoppas verkligen att någon hör av sig.

Djurälskaren Hjärta

Ilovehorses
2017-01-26 21:44
#16

Samma här,

om ni är säkra på att dom ska komma till ett bra hem så mejla mig på:

adharamartha@gmail.com

så vet ni att dom kommer till ett hem där jag kommer vara mycket i stallet jag har mycket unghäst vana och ja som ni ser i inlägget över så blir jag överlycklig om någon har en häst (gärna manken mellan 1,50-165 cm)eller då maxad D- ponny som behöver nytt hem så blir den nog överlycklig om den får komma till mig och den kommer vara glad livet ut på bästa humör. Tveka inte att höra av er 😉

Ilovehorses
2017-01-26 21:56
#17

jag söker då mer specifikt en häst som:

jag ska använda till då övrig ridning då allround. Kön spelar ingen roll åldern ska gärna vara mellan 7 och 15 år färg spelar absolut ingen roll men jag gillar verkligen fuxar 😃. Jag rider i J2 och har unghäst vana och hela släkten har liksom hästar så jag är hästvan. Jag har mycket tid att vara i stallet då jag bara har ridning som aktivitet och hänger i stallet så gott som alla dagar. Jag skulle kunna ge din häst bästa möjliga hem och om det funkar för er så skulle jag gärna ha den på prov innan köpet. Den ska helst kosta mellan 0 kr och 30,000 kr (gärna runt 15,000-20,000 kr) Hästen ska gärna i manken vara mellan 1,50 cm och 1,65 cm så att den inte blir för liten eller för stor. Jag är då 12 år i sommar men mycket mer erfaren en vad man kan tro. Men jag kan ha lite problem med rätt nedsittnings ben då och då men annars är jag väldigt mjuk med rörelserna men jag är även bestämd på ett bra sätt.🙂

Mejl: adharamartha@gmail.com

tveka inte att höra av er ❤️😉

Becka22
2017-08-23 20:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Hej Jag har ett tre årigt sto till salu.
Frisk och skadefri.
Inridning påbörjad, men inte utbildad.  PGA en oväntad graviditet.
Väldigt lättlärd och social tjej.
Pris: 17 000 Kr, eller 20 000 med utrustning.
Vi finns i Örnsköldsvik Västernorrland

shia
2017-09-23 19:23
#19

#18 höjd?

Upp till toppen
Annons: