Annons:
Etiketttävlingar
Läst 941 ggr
[Dogsy]
10/22/13, 7:13 PM

Nervös Lite uppignade ord?

Hej!

Jag ska tävla söndag - för första gången - i hoppning

Skulle så gärna vilja ha lite stöddande ord för er för det ända jag tänker på är att jag kommer dö elller få en hjärnblobning göra bort mig kräkas 

ja allt istort sätt!

Annons:
ThePaulina
10/22/13, 9:00 PM
#1

Du kan bara göra ditt bästa och det spelar ingenroll vilken plats du kommer så länge du har kul! Lycka till!

[Dogsy]
10/23/13, 3:08 PM
#2

Paulina: Tack! aja är bara 80 cm meter med en oxer

Brollan1
10/24/13, 8:22 AM
#3

Vad roligt det skall bli att få tävla, njut av att vara där och göra det du tycker om.

Lycka till

"Gör det lätt att göra rätt och jobbigt att göra fel, hästen får välja vilket den vill och lära sig av det"

Uss
10/24/13, 11:51 AM
#4

Jag tycker också att det är sjukt jobbigt att tävla - men det jobbiga är bara före, under själva ritten är jag koncenterad och "glömmer" att det är tävling med åskådare (brukar dock ta ett tag innan spänningen släpper i mig och det påverkar ju såklart prestationen :s )

Jag brukar försöka tänka mindre på att det är en TÄVLING och mer som en lektion/ett annorlunda träningstillfälle. Det är iaf därför som jag kan motivera mig att tävla; för att få en bedömning som kan vara grund för vad vi ska fokusera på i vår fortsatta träning. Lite svårtillämpat på hoppning, men det är ju KUL att hoppa bana och man har sällan möjlighet till det annars, så se det som en belöning för vardagsslitet!

Lycka till på söndag!

[Dogsy]
10/29/13, 8:56 AM
#5

Jag kom ettta- felfri-superglad

mikatherider
10/29/13, 6:13 PM
#6

Grattis! :)

"In this world we're just beginning
To understand the miracle of living
"

Annons:
[Dogsy]
3/7/14, 4:16 PM
#7

Jag är superglad över det.

Känner rösten innuti men hela tiden

JAG KLARADE DET

Dogsy

[Smári-Alva]
3/7/14, 7:22 PM
#8

#5 grattis det var inte dåligt!!!

[Dogsy]
3/7/14, 9:25 PM
#9

#8 Min glädje gick inte att beskriva.

Upp till toppen
Annons: