Annons:
Etiketthoppning
Läst 3079 ggr
diamantsorg
9/24/13, 3:04 PM

Maskeradhoppning tips?

Hej, jag och min shettis ska kanske vara med på en maskerad hoppning. Men kommer inte på vad vi ska klä ut oss till i så fall :/ Har tänkt lite på enhörning och ängel (Har änglavingar så ^^), men det känns så klassikt och förutsägbart. Dessutom är det svårt att springa i klänning, vilket jag tycker är det man borde ha om man är en ängel ^^ (Springer bredvid eftersom jag är för stor för att rida min älskade lilla shettis;) ) Skulle bli väldigt tacksam om ni hade något tips att dela med er av! :)

Annons:
BlackandBlue
9/24/13, 3:06 PM
#1

pluggis ?^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Ultra
9/24/13, 3:12 PM
#2

Zorro:)

Annis9900
9/25/13, 7:19 AM
#3

Troll

Caf_Roy
9/25/13, 12:26 PM
#4

Lägg upp en bild  er så vi ser vad vi har att utgå från.

När är maskeraden och hur mycket pengar och möda får kostymen kosta?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

NäraNaturen
9/25/13, 1:52 PM
#5

Tja! Det finns redan en sådan tråd där någon efterlyste olika maskerad förslag, kolla upp den, där finns massvis med kreativa tips!

Tex. batman, stålmannen, prinsessa osv. :) Lycka till!

Välkomnar och tackar för alla era tips och råd 

Gullan_J
9/25/13, 4:28 PM
#6

Jag var en prinsessa en gång, hoppade runt med min skimmel som hade ett horn i pannan och jag själv hade en rosa klänning och högklackat ;)

-Bättre ökänd än okänd

Annons:
diamantsorg
9/30/13, 6:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#3 Troll hade kanske varit något xD

#4 Här är en bild på Mille :) Maskeraden är i slutet av November, så har en hel del tid på mig, och ja. Hur mycket pengar och möda jag lägger ner på det beror nog lite på vad jag ska vara ^^

#6 Haha, låter roligt ^^ Fast tror inte jag skulle lyckas springa runt och hoppa i högklackar xD

Caf_Roy
10/1/13, 4:51 PM
#8

Lejon och lejontämjare?

Till hästen: Teddytyg / peruker för att få manen att gå runt hela halsen. Stora runda öron som sitter fast på tränset att gömma hans öron i av filttyg. Breda remsor filttyg på sidostycken ner till nosgrimma och nosgrimman så tränset ser ut som en munkorg. Dammskydd för mulen målad som en lejonnos. Boots målade som lejontassar och slutligen en pälsfärgad tygbit runt svansen med kardborrknäppning på undersidan och lite mer av peruken/teddytyget i slutet.

Till dig: Se vad du kan hitta i second-hand affärer om du inte får låna lagom stor frack av pappa eller nån, viktigast är dock piskan, mustaschen och stolen. Och ridstövlar.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

diamantsorg
10/1/13, 9:41 PM
#9

#8 Åh! Det var ett riktigt bra förslag, tror nog att jag kommer att köra på det! :D

Caf_Roy
10/1/13, 10:40 PM
#10

Lycka till!

Och glöm inte att lägga upp bilder på er sen så vi får se hur det blev!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

diamantsorg
10/3/13, 6:49 PM
#11

Ja, det får jag göra :)

andrea1
12/1/13, 7:31 PM
#12

har maskeraden varit lägg upp bilder isåfall

supernatural
12/1/13, 8:34 PM
#13

Vi vill seee! :D

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Annons:
diamantsorg
1/22/14, 2:58 PM
#14

Åh, har helt glömt bort att säga att maskeraden blev inställd .__.

Caf_Roy
1/22/14, 4:14 PM
#15

Nej!

Hoppas det kommer fler maskerader så vi får se!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Upp till toppen
Annons: