Annons:
Etikettannonstorget
Läst 2178 ggr
larssoan
2013-08-19 12:41

Medryttare sökes

Söker efter någon som kan hjälpa mig med mitt islandssto 2, ibland 3 dagar i veckan. Du som ryttare måste vara trygg i din egen ridning och bestämd, men aldrig hård eller stressad. Du måste inte ha ridit islandshäst förut, men då ser jag gärna att du rider för vår tränare någon gång ibland. På dina dagar så sköter du även mockning, vatten och höpåsar för Gildra.

Gildra är en rolig häst med en del åsikter om saker och ting ibland men som har hjärtat på rätta stället. Tölten är tyvärr inte klockren än, men på god väg. Hon gillar även att hoppa, så vill du ta ett par skutt då och då så går även det bra.

Jag vill understryka att Gildra inte är en "turridningshäst" utan en häst med mycket vilja som gillar när det händer saker. Så letar du efter enbart lugna skogsturer så är vi inte rätt för just dig, letar du efter en rolig kompis med fart och fläkt så får du gärna skicka ett mail och berätta lite mer om dig :)

Annons:
larssoan
2013-08-19 12:42
#1

Vi finns i göteborg på hisingen med buss vid stallet

jiithra
2013-08-19 13:15
#2

fel stad, tyvärr :(

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

silverblomma1111
2014-03-09 18:38
#3

Jag hade velat ha henne men bor i blekinge 😭

juliaheijel
2014-11-05 14:15
#4

om du fortfarande behöver hjälp så vill jag jättegärna hjälpa till, bor själv på hisingne! :)

juliaheijel
2014-11-05 14:16
#5

hisingen*

Upp till toppen
Annons: