Annons:
Etiketterboktipsfilmtips
Läst 1483 ggr
Gronstedt
2012-08-01 09:12

Presenttips?

Vad ger man i present till en distansryttare som "har allt"?

Det enda jag kommit på är en snygg faktabok om distansridning eller araber, men jag har inte hittat någon sådan. Någon som har fler idéer?

Annons:
Caf_Roy
2012-08-01 15:07
#1

Då kanske det börjar bli dags att kolla om hon har några andra intressen också, där hon inte har allt. Eller en träning eller seminarie eller något sådant som handlar om fälttävlan. Blir det dyrt kan du ju gå ihop med fler som inte vet vad de ska köpa till henne.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Elshira
2012-08-01 16:15
#2

Det första jag kom att tänka på lite sporadiskt är väll ett snyggt distansträns, det finns ju väldigt roliga att få tag på där man kan designa själv. Men har hon redan ett nytt fint och kanske i "rätt" färg så skulle jag också säga någon form av upplevelse.

Upplevelser kan ju både vara hästrelaterat och i alla prisklasser, till att vara chokladprovning, eller kanske gå en bakkurs där man får lära sig göra goda kakor/tårtor/efterretter. Kanske vin/chokladprovning eller massage? Bara ansikts, hand och fotmassage är himla avkopplande!

Eller så kanske du kan ordna en liten utflykt med henne, med eller utan häst? :) Ta med picknik, och så kanske du kan göra lite sötsaker som hon kan ta med hem? Chokladtryffel är både gott och enkelt att göra t.ex. Eller baka stor sats bullar hon kan ha i frysen? Jag brukar ge bort sådant vilket alltid är uppskattat. Inte för att det är svårt att göra, utan för att folk sällan tar sig tid att göra sådant!

Hakuna matata!

Gronstedt
2012-08-01 16:23
#3

#1: Finns det något annat intressant än hästar Förvånad.

#2: Hmm, inte så dumt att fixa något snitsigt godis eller så! Det får jag lov att titta närmare på.

ks.gerbil
2012-08-01 18:59
#4

man kan sy en egen schabrak hehe… kanske ge tillsammans med en hemmagjord pannband? eller kanske köpt om man inte orkar :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

ebengtssson
2012-08-01 19:20
#5

taglearmband från hennes häst? Målad bild på henne häst?

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

CelsiusT
2012-08-01 22:10
#6

Hemmagjort/köpt hästgodis. Såna där onödiga saker som man vill köpa till hästen men som man inte alltid har lust att lägga pengar på.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Gronstedt
2012-08-02 09:09
#7

Tack alla! Det ska vara klart i morgon, så det får bli något godis till människor eller djur Glad. Enkelt och snabbt.

Upp till toppen
Annons: