Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1360 ggr
Vrilen
4/24/17, 3:13 PM

Hjälp med outfits

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har fortfarande en hel del julklapps pengar kvar och vill såklart spendera dom till lilla pållen CX Men jag är så extremt dålig på att passa ihop utrustning osv. Så skulle någon vänlig själ vilja hjälpa mig att matcha ihop ett shabrak, pannband och ett par ridbyxor? Sakerna får max kosta 1000 kr sammanlagt.  Skulle vara jätte snällt om ni länkade sakerna också<3

(Jag vet att en outfit inte är något livsviktigt, utan mer en rolig sak. )

Bild på skrutten så det blir lite lättare.

Annons:
Cecilia.S
4/24/17, 3:39 PM
#1

Har du något önskemål på förg? Dressyr eller hopp? Valack eller sto? :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Vrilen
4/24/17, 4:08 PM
#2

Hon är sto :-) En allround outfit skulle vara bäst med anat funkar bra också. Sadel och träns är svart om det spelar någon roll.

Färg spelar ingen roll. XD

Cecilia.S
4/24/17, 4:29 PM
#3

Haha… ska kika över några idéer ;-) Återkommer :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Cecilia.S
4/25/17, 8:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag slängde ihop en snabb bild för att visa upp produkterna, haha… :p Här har du en kombination som jag tycker är snygg. Svarta ridbyxor som passar till det mesta, två olika schabrak (rosa, blå) och ett enkelt pannband till svart läder. Det är svårt att hålla sig under 1000kr-sträcket men dessa produkter gjorde det 🙂

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Cecilia.S
4/25/17, 9:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En ytterligare… Mycket rött. Samma billiga (och bekväma) ridbyxor men i annan färg och samma pannband, sedan ett lite - enligt mig - snyggare och något dyrare schabrak.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Cecilia.S
4/25/17, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Samma som på #5, men i andra färger. Dock exakt samma pannband återigen, men det är så billigt. Med en så begränsad ekonomi är det svårt att köpa "dyrt" på allt 😉 Schabrak, ridbyxor

Sen finns det såklart många fina märkesschabrak, pannband och märkeskläder. T.ex. på PS of Sweden, Equiline, Cavalleria Toscana och Harcour.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Vrilen
4/25/17, 10:03 PM
#7

Tack så jätte mycket Cecilia.S! Älskar den röda och den blå outfiten.  Har letat efter dom schabraken i bara en färg, så tack så mycket igen!

Upp till toppen
Annons: