Annons:
Etikettövrigt
Läst 808 ggr
[ThatMadeUpHorse]
3/2/17, 12:42 PM

Vilken färg är din favorit?

Titeln tallar

Annons:
vinden är min mor
3/2/17, 12:49 PM
#1

Hade gärna sett fler olika sorter av brun eftersom tex champagne står med i tre olika nyanser.

Min älskling är rödbrun och hon är naturligtvis den vackraste i mina ögon.😍

Annars har jag haft otroligt många olika färger på de jag haft.

En bra häst har ingen färg.🙂

☀️Mörker är bara brist på ljus

Maleficum
3/2/17, 3:42 PM
#2

Mina favoriter är gråblack och rödblack (när det kommer till fjordingar) och röd konstantskimmel (när det kommer till raser som kan ha den färgen)!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

AnnaFagerell
3/2/17, 5:49 PM
#3

#1 rödbrun är ingen färg

Medarbetare på djurskydd.ifokus

jagga-ewe
3/2/17, 8:17 PM
#4

Massa färger jag inte sett IRL, men inte en enda black-variant?

Jag gillar mörkfux och linfux. Mörk linfux är en bra kombo. :) Och brunblack, som min islänning är.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

tiger tok
3/3/17, 8:13 AM
#5

Älskar skäckar, särskilt rödskäck 💜❤

Stallmima
3/3/17, 9:49 AM
#6

Nu har jag i och för sig 2 favoritfärger som är svart och fux men röstade svart som nummer 1

Annons:
Cecilia.S
3/3/17, 11:29 AM
#7

Min favorit är såklart de färger som min ponny har haha! Brun under sommartid och svartbrun under höst/vinter.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Urhasten
3/3/17, 3:21 PM
#8

Brun är helt klart en av mina favoriter, så det valde jag här. Sedan älskar jag också skimmlar. Nu är mitt sto dräktigt med en skimmel (född svart) och jag hoppas på en svart skönhet ❤️

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Lona
3/4/17, 3:27 AM
#9

"Silverfux" finns inte, eller rättare sagt så syns inte silveranlaget på en fux eftersom dilutationen inte påverkar fuxfärgen. En fux med silveranlag kan alltså få en avkomma med silver även om det inte syns på föräldern. Lite lurigt eftersom man inte bör para silver x silver (samma hos hund när det gäller merlegenen.)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Sims3horzien
3/4/17, 12:11 PM
#10

Jag tycker att fux ponnyer med en blev bläs är såååå söta. Annars mörkbrun eller en apelkastad skimmel.

[RC1393]
3/4/17, 4:06 PM
#11

Gulbrun är min stora favorit, men apelgrå är också otroligt vackra (när de är rena) men då ska de ju låta bli att bli vitare, för bara vissa exteriörer passar i vitt om ni frågar mig.

Upp till toppen
Annons: