Annons:
Etikettövrigt
Läst 554 ggr
aannii
2017-02-23 16:04

Göteborg horse show

Är det någon som vet om man får ta med sig mat och dryck in på Scandinavium?

Annons:
[nevamisse]
2017-02-23 16:08
#1

Det har alltid gått bra alla andra år vad jag vet.

Herveaux
2017-02-23 16:15
#2

Jag letade runt på hemsidan men hittade inget.
Så länge det inte är något som kan störa andra besökare (tex stark doft eller allergiframkallande; tex nötter) så kanske det går bra?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

jagga-ewe
2017-02-23 21:44
#3

Tror inte du får ta in alkohol, men annars är det grönt.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Caf_Roy
2017-02-24 07:28
#4

På Stockholm horse show får man det inte, men det är ingen som kollar i väskorna så så länge man inte har maten synlig när man går in går det bra. Var en gång jag blev stoppad när jag hade ett par äpplen och en macka i en genomskinlig påse, då gick jag till shoppingcentret på andra sidan gatan och köpte en ogenomskinlig påse att lägga det i och då var det inga problem att få med sig maten in.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

aannii
2017-02-24 11:44
#5

okej tack :) Jag provar så får vi se om dom slänger ut oss

[nevamisse]
2017-02-24 20:18
#6

#5 Det var massor av folk som hade egen mat med sig förra året. Bara man tänker på att inte ta med nötter osv.

Annons:
Lona
2017-02-25 10:16
#7

Jag har alltid haft med mig på GHS, det enda är väl som sagt att man inte får ta med alkohol och det gäller ju de flesta event, även om det ibland säljs inne på själva arenan. Sen är det väl oftast inte tillåtet att sitta vid borden som cafeteriorna har och äta medhavd mat, men det är väl ganska självklart :-) . Med tanke på hur dyrt det ofta är med mat och fika på såna ställen skulle man ju bli ruinerad, i synnerhet om man har en hel familj med sig ;-).


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: