Annons:
Etikettannonstorget
Läst 678 ggr
[Zofiaz]
2016-12-28 16:12

Foderhäst sökes

Hejsan!
Nu är jag på jakt efter en C- eller D-ponny valack att ta på foder. Jag är en tjej född 2000 som är något kort i rocken (153cm) och väger 35 kg. Jag har varit på hästryggen sedan 3-års ålder men har tyvärr haft en paus på lite mer än ett halvår på grund av en skada från ridolycka i somras. Först enbart på ridskola men sedan började jag komma ut i hästvärlden på riktigt med hjälp av medryttarhästar. Jag tog sedan jobb i ett unghäststall som i sin tur också hjälpte mig ut på tävlingsbanorna i dressyr, hoppning och fälttävlan.
Med mig vid min sida alla dessa åren finns min pappa som har en bra hand om hästar trots att han inte haft något brinnande intresse för hästar innan jag började med det eller ens suttit på hästryggen någon gång, men jag ser också det som en viktig del att rida för tränare.

Då jag de första åren enbart ägnade mig åt dressyren ser jag mig själv som en stadig ryttare med mjuka hjälper, även hoppningen ligger mig nära om hjärtat.
Boxplats har jag i ett litet stall strax utanför Malmö med paddock och skrittavstånd till ridhus.

Har du ponnyn jag söker så tveka inte på att höra av dig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: