Annons:
Etikettövrigt
Läst 1238 ggr
JoannaLi
11/22/16, 10:38 PM

4 år tillsammans, men nu är det slut. (Sorg.)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4 år fick vi tillsammans, även om det blev sporadiskt det sista året eftersom att jag flyttade 130 mil ifrån honom. Han lärde mig så mycket, och han var med mig genom så många viktiga händelser. Ingenting kom gratis, men gjorde man väl rätt så gjorde han allt. Jag minns första gången han kramade om mig, första gången han lekte med mig, första gången han erbjöd mig ärlig form helt lös i löslongeringen, när han litade på mig att guida honom igenom du 20-tal skotrar, när han för första gången gick lös på en promenad, när han visade min omplaceringshund precis hur man beter sig runt hästar, när de blev bästa vänner, första gången han skulle "tjura" och sparkade till min spånbal lite. Första gången jag grät en hel kväll inne i hans box, och han tröstade mig genom att lägga hö på mitt huvud och sedan äta därifrån för att hålla sig nära. Hur lycklig han blev när jag tillät honom att släppa lös helt. Hur försiktig han var med mig efter att jag for av en unghäst många gånger om och blev rädd för att sitta upp, rida och trafik. Hur han sa till mig att "ta det du lugnt, jag fixar det här åt oss", och bar mig som en liten fågelunge på sin rygg. Jag älskar dig så vansinnigt mycket, lilla trams. Jag saknar dig varje dag. Jag hoppas att du har det bättre nu. 💓

Annons:
lutralutra
11/22/16, 11:12 PM
#1

❤️Beklagar! Det är alltid hemskt när djur går bort. Vad fin han var!


sosom11
11/29/16, 7:13 PM
#2

Känner exakt samma sak nu. Kan inte räkna hur många gånger jag gråtit i pälsen på min lilla tjej… Men förhoppningsvis hittar man andra bästa vänner.

EW

Upp till toppen
Annons: