Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1786 ggr
Pooka
2016-10-19 14:19

Hööks rea?

Hej!

Någon som vet ungefär när Hööks brukar ha rea?

Annons:
Omi
2016-10-21 20:58
#1

Skulle gissa när dom ska ta in vinter/simmar varor så säljer dom ut de som inte behövs längre annars så brukar de finnas nån låda eller nått hörn där de är rea saker eller så fins de ofta små saker som de e rea på på deras hemsida

Linnea
2016-10-22 08:21
#2

Dom har rea just nu men dom har kampanjer på olika saker lite då och då.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Lona
2016-10-25 12:19
#3

Tyvärr tycker jag att deras reor ofta är ganska kassa, mest att de säljer ut överblivna varor i udda storlekar… :-( Däremot har de som sagt ofta kampanjer med 15% på till exempel hundgrejer, täcken, skyddsutrustning, ridbyxor osv. Gå med i deras kundklubb/maillista så får ni erbjudandet direkt, dessutom specialerbjudanden för medlemmar.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Linnea
2016-10-26 10:21
#4

#3 man har ju rea i första hand för att sälja ut tex sommarsortimentet som blivit över när vintergrejerna ska in. Då blir det ju ofta "överblivna varor i udda storlekar". Det är det som i grunden är rea.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Lona
2016-10-26 10:45
#5

#4, Jo, visserligen, men de flesta företag brukar ta med andra saker OCKSÅ, om inte annat för att locka folk så de får sålt det de verkligen vill bli av med. Det finns affärer som har betydligt bättre utbud på sina reor än vad Hööks brukar ha, däremot gillar jag deras andra kampanjer :-).


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

jagga-ewe
2016-10-30 16:57
#6

Hööks vinterrea brukar vara efter julreorna. Det är sällan de har nån julrea, tycker jag. Förra vintern började de med att rea ut en del saker runt 15 jan. Tröjan jag ville ha var inte med då, så jag köpte den till fullpris. Två veckor senare, vid månadsskiftet jan-feb, utökade de rean o då var "min" tröja med. Så jag köpte den i andra färgen på rean. =)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Annons:
Upp till toppen
Annons: