Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 604 ggr
[sstorm]
4/27/15, 1:42 PM

Matcha häst och ryttare

Ja nu har jag funderat fram och tillbaka, länge!

Hästen jag rider har brun utrustning, väldigt snyggt matchat på en fux tycker jag. Men nu är frågan, måste man som ryttare matcha hästen? Jag är kluven i frågan ;) Jag har för tillfället svarta stövlar och svart tävlingskavaj samt svart ridhjälm. 

Ja vad tycker ni, snyggt eller ej?

Om någon har bilder på olika matchningar med brunt läder på häst och olika kombinationer på ryttare så dela gärna med er :)

Annons:
Wellcraft
4/27/15, 9:05 PM
#1

Jag bryr mig ärligt talat inte, tycker det är rent larv.
Inte ens om sadeln & tränset har olika färger så höjer jag ögonbrynen.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

smellcaramell
4/27/15, 9:45 PM
#2

rider i svart dressyrsadel, brun westernsadel, svart allroundsadel, brunt träns*3, har svarta skor, bruna skor, röda gummistövlar o.s.v. Spelar ingen roll så länge det passar/är skönt :) typ idag hade jag bruna strumpor, röda ridbyxor och rosa kofta.. Kunde inte skära sig mycket mer men who cares typ ;)

Cezanne
4/27/15, 11:31 PM
#3

Jag har aldrig ens tänkt på att man skulle vilja matcha stövlar med sadel, det tycker jag är enormt överdrivet. Att man vill ha sadel och träns i samma färg kan jag ha förståelse för även om det för mig själv inte spelar någon roll. 

Enda gången jag någonsin tänkt på att matcha mina färger med hästens är då hon haft röd vojlock och jag haft en lila jacka som skär sig mot det röda.

[sstorm]
4/28/15, 12:33 AM
#4

Till vardags bryr jag mig inte, men när jag åker på tävling vill jag ha en snygg och stilren outfit. Om du tycker det är rent larv #1 så kan du hålla det utanför min tråd :)

Upp till toppen
Annons: