Annons:
Etiketterutbildningträning
Läst 954 ggr
vildaaa123
2015-01-25 10:47

Real-gymnasiet

Hej, är det någon här inne som går på realgymnasiet? Hade velat fråga lite saker till någon som går där, helst med häst eller smådjursinriktning. Gärna i Göteborg men andra ställen funkar också. PM:a gärna eller skriv här. :) Tack på förhand!

Annons:
gerbil99
2015-01-25 23:03
#1

Jag går inte där men är också intresserad av smådjurs inriktiktningen. Fast jag ska isåfall gå i Stockholm då ;) Följer den här tråden! :D

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

Ung1969
2015-01-25 23:41
#2

Gå inte real tapat bort bety inte meriterade lärare unga ostabilt relativt nu skola inte värt det alls.

Ponny_Hast
2015-01-27 10:46
#3

Jag går på Real i Göteborg! Skicka ett meddelande med dina frågor :)

[Josefiinee_]
2015-01-27 20:55
#4

Jag går på ett av Reals gymnasium, hundinriktning men gick djurvård första året. 🙂 Vet inte om jag kan vara till någon större hjälp men kanske kan svara på någon fråga!

vildaaa123
2015-01-27 21:03
#5

#3 du har pm!:) #pm:ar dig. Är säkert bra att höra från många olika ändå. :D

Wellcraft
2015-01-30 10:54
#6

Real här i stan skulle jag inte ens ta i med tång om jag ville ha en fullvärdig, lärorik utbildning som är så bra denne kan bli.
Tänkte själv börja där men blev avskräckt ganska fort, vet dock ej hur real är i andra städer.
Sökte till vreta istället och kan rekommendera den skolan om du vill kika på det. 
De har eget stall, egna hästar, ridhus osv. Dock började inte jag där på grund av att jag är för lat för att pendla haha.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
emeliefollyfox
2015-02-01 16:47
#7

Har gått på Real dock i Malmö. Superbra skola med duktiga och arrangerade lärare. Gick hästinriktning och är supernöjd med utbildningen under åren.  bra och lärorika hästämnen såsom Arbete med häst, Ridning, ridning och körning ,häst och stallskötsel, hästkunskap och hovvård och även chans till att göra hästskötarexamen. Praktiken är också ett plus med chans att praktisera utomlands under 3veckor nyttigt och lärorik.  Tycker att Realgymnasiet är en bra skola för den som vill ha en mångfald utbildning med mycket häst/djur. Vet dock inte hur det ser ut i de andra städer.

People may come and come but animals leavs mark in your heart!

[134643]
2015-02-01 17:40
#8

Hejsan! Har inte så himla mycket vettigt att säga, men jag har en kompis som går real med inriktning häst och hon trivs superbra! :)

Upp till toppen
Annons: