Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Avel Foder Hästens beteende Hästens exteriör Hästjuridik Sjukdomar, skötsel & vård Om stallet Utrustning & tillbehör Ridning Utbildning & träning Problemhästar & hästproblem Tävlingar Distans Dressyr Hoppning Western & NH Körning Raser Islandshästar Ridtravare Övrigt om hästar Bok- & filmtips Bilder & filmer Hästbloggar Tidningsurklipp MMS & SMS Annonstorget Efterlysningar Off Topic & god morgon Ridsport.ifokus-tävlingar Om sajten och iFokus
Ridning

Ridning i Thailand

2007-01-30 19:32 #0 av: Monday

Ska nu åka till Thailand i sommar och planerade att rida på ridcentret i Pattaya. Någon som varit där och ridit och berätta lite hur det är?

Anmäl
2007-01-30 19:58 #1 av: emsems

ska åxå till thailand, men phuket. är det sså bra att rida där? känns som att man stödjer något som kanske inte borde finnas? annars vore det super att galoppera längs stränderna!

Anmäl
2007-01-30 21:05 #2 av: Monday

Joda. Där, i Pattaya, är det bra. Det är ett stort stall med stora ridbanor och ridhus och jag tror inte äns att det sköts av Thailändare. Det är nämligen något företag som ordnar ridresor och då bland annat dit.
Och om man rider på andra ställen i Thailand så behöver ju inte hästarna må dåligt för det. Jag red en gång på stranden och hästarna verkade på toppen.

Anmäl
2007-01-31 22:22 #3 av: lisette

byebyesandy var i thailand, hon red oxå... hon visade bilder på det, hästarna såg inte allt för trevliga ut. men kolla med henne!

Anmäl
2007-01-31 22:30 #4 av: Snuttan2

Jag har ridit i Thailand (Phuket, stället hette någon på L inbilar jag mig...).

Tyckte inte det var någon bra upplevelse, även om vårat ställe såg ut att vara någon utav de bättre... 

Anmäl
2007-01-31 23:21 #5 av: Monday

#3 Men vart red hon då? Det är ju såklart olika på olika ställen och det stället i Pattaya verkar bra.

#4 Okey

Anmäl
2007-01-31 23:23 #6 av: lisette

det vette katten var hon red... men det är ju bara att pma och fråga henne, eller leta bland trådarna, om du orkar.. ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.