Annonstorget Läst 1485 ggr

varmblod till salu

Olästa | Bevaka | Bokmärk

sto -90 ca 152mkh säljes endast till avel pga en sen skada...
e. Ditka hanover
u.Frost flower

snäll vid all hantering, har haft 2 föl innan och är en jätte bra mamma. säljes till någon som kommer att använda henne inom avel och garanterar att hon får ett bra hem

pris 4.000

manga_marsvin@hotmail.com

lägger ut lite bilder imorgon Glad

en fråga går det att rida henne? för det kan ju vara bra att ha ett sto man kan rida oxå :) Och sen skriv även vart hon finns :)

tror ej att hon kommer att hålla att man rider på henne, men kanske om man låter henne vila i ca 2-3månader och gör ett återbesök hoss veterinären Obestämd och hon står i värnamo =)

återbesöket kosstar typ 1.000kr

här är hon med hennes förra föl =)

en till...

...

ingen som är intesserad?

en fux :) tyvärr lite långt bort men jätte fin det måste jag ju säga o billig, hoppas du hittar ett riktigt fint hem till tösen :)

hoppas jag med =)

putt

puttar.. och jag skulle kanske kunna tänka mej att köra henne en bit om det inte är allt för långt bort bara om man erbjuder ett bra hem Skrattande

jag kanske är lite tjatig men vill få henne såld så fort som möjligt

+ en liten bild till =)

Jag har plats men inte räknat med häst nu, här har jag fina boxar bra hagar men tjuriga hagvänner (rätt duma måt nykommligar) men har flera hagar så är dom dumma kan man ta hagen igemter därmed får lära känna varandra. Bor i östergötland på en gård med kor (hyr hus samt har stallet som lite som mitt) bra foder o stör alltid massor med halm i boxarna. Här brukar hästar trivas blir ofta lugna o fina, dom får vara ute från 7 till 21 frukost ute samt midd (hö) kvällsmaten inne. Jag ska se vad min man säger men du kan ju pm mig om detta låter okej. (15 mil ca till värnamo)

putt.. en bild från i sommras

en till från i sommras

hon finns fortfarande kvar Cool

putt igen

åter till salu pga av en oseriös köpare Obestämd

finns fortfarande kvar

putt

Va är det för skada hon har?

en senkada höger fram hon kanske håller för promenadridning om man låter henne vila ut helt. men säljer henne som avelshäst

skulle kunna tänka mig att sänka priset vid snabb affär innan 1/1-09

... men den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus. Det är gratis och tar bara en minut. Klicka här för att skapa ett iFokus-konto!

Mer på iFokus