Annons:
Etikettövrigt
Läst 6162 ggr
Klasselover
7/7/09, 8:53 PM

Taffsnäs

Hej!
Jag funderar på att hyra en fjording från Taffnäs nästa år (hösten 2010), och vill gärna höra om någon har hyrt därifrån och vad ni har för erfarenheter om provridning, hämtning/lämning, pris och sånt :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Annons:
Klasselover
7/8/09, 2:54 PM
#1

putt..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
7/9/09, 1:00 PM
#2

Ingen som har hyrt  därifrån? :p

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Maja
7/9/09, 1:15 PM
#3

Nä, det verkar inte så! :(

Du kan inte ringa och fråga dem då? :)

Klasselover
7/9/09, 1:18 PM
#4

Jo jag tänkte det, men eftersom det inte är aktuellt förrän nästa år så tänkte jag se här först :p

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Maja
7/9/09, 1:22 PM
#5

Hihi, okej! =) Vi får hålla tummarna för att någon svarar.. =)

Fiaa2
7/9/09, 3:17 PM
#6

Du kan ju kolla med Angelica, hon hyrde ju Hadar därifrån men iof bara i ett halvår.. Men hon ska hyra honom nu i höst ;) Vicegud på bdb :)

Annons:
studs
7/9/09, 4:34 PM
#7

jag vet flera som hyr samma hästar år efter år, hur nöjda som helst, har själv bara köpt häst där ifrån och varit där innan lägren har börjat för att rida igång vissa hästar..

Klasselover
7/9/09, 9:46 PM
#8

# 6 - Jag har redan pratat med henne, är vän med henne på bdb så..

# 7 - Okej, så bra :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Silenos
7/11/09, 1:05 AM
#9

Antar att du är ute efter Fjording. Men annars kan jag rekommendera Grällsta Ridcenter www.grallsta.com . har hyrt hästar därifrån under ett par år och även köpt två stycken därifrån.

Klasselover
7/11/09, 4:02 AM
#10

#9 - Jag är inte just ute efter fjording utan alla raser går bra för mig, men eftersom jag inte direkt är miljonär så kan jag inte betala så många tusenlappar för att hyra, och nu har jag hört att Taffsnäs är det billigaste som ligger på 3000kr, och mer än det kan jag inte lägga ut (dessutom kan jag bara ha häst under augusti-juni då jag inte har nån inkomst under sommaren eftersom jag har studiebidrag).. Därför passar det nog bäst att hyra därifrån eftersom dom har hästarna till ridläger på sommrarna..

Men du får gärna berätta mer om Grällsta :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
7/12/09, 8:34 PM
#11

Fortfarande ingen som vet nått om taffsnäs? Eller för den delen vet någon annan billig uthyrningsfirma, inte alltför långt ifrån Östergötland..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Upp till toppen
Annons: